niedziela, 14 września 2014

Dekoracje na stół

ostatnio podjęłam się nowego wyzwania... florystycznego :) Pomimo braku doświadczenia w tej tematyce...  zaufano mi :) Była to dla mnie niezwykła przyjemność obcowania z żywym pięknem :) 
Dekoracje miały być skromne i współgrające z kolorystyką bordowo-ecri... do swoich kompozycji użyłam bordowych goździków... poniżej przedstawiam efekty mojej pracy...

próbną dekorację na 20 cm kielichu 
zrobiłam z trzech goździków 



a tu już dekoracje właściwe... 
z sześciu goździków w 11 cm szklanym naczyniu... 
coś w rodzaju miski czy też salaterki na nóżce




kompozycja w 20 cm kielichu typu "martini"





kompozycja w 40 cm kielichu typu "martini"



wszystkie razem... mniejsze, większe i największe :)








była to bardzo przyjemna praca... 
i najważniejsze, że dekoracje się podobały... 
to mnie bardzo cieszy :)

Pozdrawiam
Renia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz